A kátyúk megszüntetése a téli időjárási körülmények között, az útüzemeltetők kiemelt feladata. A kátyúk kialakulásának oka, hogy a sok csapadék és az ismétlődő olvadás-fagyás ciklusok együttes terhelést jelentenek, különösen az idősebb útburkolatokon. A folyamatos javítások ellenére nap, mint nap új kátyúk keletkeznek, amit nehezít, hogy esőben, hóban, a burkolat javítása nem végezhető el.
Az e-útdíjat idén júliustól kellene szedni, a rendszer kiépítésére tavaly szeptemberben írt ki az Állami Autópálya Kezelő Zrt. közbeszerzést. A tender azonban négy hónap után lényegében eredménytelenül zárult, miután a nettó 35 milliárdos ajánlatával győztes Getronics visszalépett, a másik érvényes ajánlatot benyújtó, a munkát 52 milliárdért vállaló T-Systems Magyarországot pedig nem hirdették ki második helyezettnek, így nem léphetett a visszatáncoló győztes helyére.
Több gyorsforgalmi úton sebességkorlátozást vezettek be a kátyúk miatt. Az Állami Autópályakezelő (ÁAK) Zrt. tájékoztatása szerint az M3-as és az M30-as több szakaszán, az M0-son, az M2-es autóúton, az M1-esen és az M7-esen is lassítani kell.
A DAF bevezeti a First Choice programot
A First Choice a fiatal használt DAF tehergépkocsik teljesen új értékesítési programja, amelyet kizárólag az európai DAF márkakereskedések kínálnak. A First Choice címkével ellátott DAF járművek nem idősebbek öt évnél, és 500 ezer kilométernél nincs több a számlálójukban.
"XVIII. Logisztikai Konferencia és Fórum
Az ellátási-láncok komplexitásának kihívásai
2013. február 21-22. Gellért Hotel****
Az év haszongépjárműve 2018. szavazás lezárult! Szavazataikat köszönjük! Eredményhirdetésről a 2018. decemberi számunkban adunk hírt!
Copyright 2009 | CAMION TRUCK&BUS MAGAZIN | Minden jog fentartva. |
